PMMania 2023
Konferencja dla osób zarządzającymi projektami, produktami i zwinnymi zespołami
REGULAMIN UDZIAŁU UCZESTNIKÓW
z dnia 01 styczeń 2023 r.
PMI POLAND CHAPTER SILESIA BRANCH
I Postanowienia ogólne
-
- PMMania 2023
- Konferencja dla osób zarządzającymi projektami, produktami i zwinnymi zespołami, zwany w dalszej części Regulaminu „konferencją” lub „wydarzeniem” odbędzie się w dniach 17-18. marca 2023 w hotelu Marriott przy ulicy Uniwersyteckiej 13 w Katowicach, w formie prelekcji/wykładów.
- Organizatorem wydarzenia jest PMI Poland Chapter (PMI Oddział Polski) z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47/10, KRS 0000167986, NIP 525-227-89-73, REGON 015543424, zwany w dalszej części Regulaminu „Organizatorem”.
- Oficjalny serwis internetowy konferencji PMMania znajduje się pod adresem: pmmania.pmi.org.pl a oficjalnym kanałem komunikacji pomiędzy uczestnikiem a organizatorem jest adres e-mail: kontakt.katowice@pmi.org.pl
II Zasady uczestnictwa
-
- Podstawą uczestnictwa w konferencji jest biletu dostępnego na stronie internetowej pmmania.pmi.org.pl oraz uiszczenie opłaty za uczestnictwo do dnia 6. marca 2023 roku. Liczy się data zaksięgowania wpłaty na konto Organizatora.
- Organizator w ramach opłaty za uczestnictwo nie zapewnia dojazdu na miejsce wydarzenia ani noclegu.
- Warunkiem udziału w wydarzeniu jest zapoznanie się i zaakceptowanie Regulaminu.
- Zabronione jest filmowanie, nagrywanie i fotografowanie uczestników konferencji bez zgody Organizatora.
- Zgłoszenia uczestnictwa przyjmowane będą do wyczerpania przygotowanych miejsc przez Organizatora lub do dnia 6. marca 2023 roku.
- Organizator ma prawo do nie dopuszczenia uczestnika do udziału w konferencji bez podania przyczyny.
III Opłata za uczestnictwo
-
- Cennik opłat konferencyjnych dostępny jest na stronie internetowej wydarzenia pmmania.pmi.org.pl
- Organizator zastrzega sobie prawo do indywidualnego obniżenia kwoty opłaty za uczestnictwo.
- Organizator zastrzega sobie prawo do obniżenia opłaty dla członków PMI PC oraz do udzielania innych zniżek według swojego uznania.
- Możliwe jest dokonanie opłaty konferencyjnej za dwa dni konferencji lub jeden wybrany dzień, zgodnie z terminami określonymi w punkcie I ppkt 1.
- Po zarejestrowaniu się poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej wydarzenia oraz po uiszczeniu opłaty za uczestnictwo, Organizator wyśle pod wskazany w formularzu zgłoszeniowym adres e-mail Uczestnika potwierdzenie rejestracji.
- Płatnikiem (adresatem faktury) jest podmiot zamawiający poszczególne usługi związane z uczestnictwem w wydarzeniu.
- W przypadku rezygnacji Uczestnika z udziału w konferencji Organizator zastrzega sobie prawo do zatrzymania części lub całości opłaty konferencyjnej:
- gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji do 30 dnia przed rozpoczęciem konferencji lub wcześniej, Organizator zwróci Uczestnikowi wpłaconą kwotę, zatrzymując odstępne w wysokości 50% wartości całości opłaty, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział;
- gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji pomiędzy 29 a 15 dniem przed rozpoczęciem konferencji, Organizator ma prawo zatrzymać odstępne w wysokości 75% wartości całości opłaty, pod warunkiem wcześniejszego otrzymania wpłaty za udział;
- gdy Organizator otrzyma od Uczestnika oświadczenie o rezygnacji w 14 dniu przed rozpoczęciem konferencji lub później, Organizator ma prawo zatrzymać całą otrzymaną wpłatę.
- W przypadku odwołania wydarzenia przez Organizatora wszystkie wpłaty wniesione przez uczestników zostaną im zwrócone w pełnej wysokości.
IV Odstąpienie od umowy i reklamacje
-
- Organizator informuje, że Uczestnik będący konsumentem może odstąpić od umowy zawieranej na odległość drogą elektroniczną bez podania przyczyny, przy czym z uwagi na to, że Uczestnik zawiera umowę w której wskazany jest konkretny dzień i miejsce wydarzenia to zastosowanie znajdzie art. 38 pkt. 12 Ustawy o prawach konsumenta, który stanowi, że w takim przypadku – w związku z poinformowaniem Uczestnika – prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni bez podania powodu nie przysługuje.
- Wszelkie reklamacje Uczestników konferencji PMMania 2023 wobec Organizatora powinny być zgłaszane drogą elektroniczną na adres: kontakt.katowice@pmi.org.pl. Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej następujące dane: imię i nazwisko, adres poczty elektronicznej, przedmiot reklamacji, okoliczności uzasadniające reklamację. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Organizatora nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia. Decyzja dotycząca reklamacji zostanie przekazana Uczestnikowi na wskazany przez niego adres poczty elektronicznej.
V Formy płatności
-
- Akceptowane formy płatności:
- płatność przelewem na wskazane przez Organizatora konto. Numer konta zostanie wskazany w mailu potwierdzającym rejestrację i/lub na fakturze jeżeli taka forma płatności zostanie wybrana przy składaniu zamówienia.
- płatność online realizowane za pośrednictwem serwisu zewnętrznego evenea.pl.
- Akceptowane formy płatności:
VI Bezpieczeństwo
-
- Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione, zgubione lub skradzione podczas konferencji.
- Uczestnicy ponoszą pełną odpowiedzialność materialną za dokonane przez siebie zniszczenia na terenie obiektu, w którym odbywać się będzie konferencja.
VII Przetwarzanie danych osobowych
-
-
- Administratorem danych jest Organizator, czyli Stowarzyszenie PMI Poland Chapter (PMI Oddział Polski), z siedzibą w Warszawie (02-672), przy ul. Domaniewskiej 47/10, KRS 0000167986, NIP 525-227-89-73, REGON 015543424.
- Dane kontaktowe administratora danych: biuro@pmi.org.pl, +48 530 700 457.
- W związku z przetwarzaniem danych przysługują następujące prawa:
- cofnięcia zgody – jeżeli dane są przetwarzane na podstawie zgody,
- dostępu do danych – informacji o tym, jakie dane i w jakim celu są przetwarzane,
- sprostowania, zmiany, uaktualnienia danych,
- żądania usunięcia danych,
- żądania ograniczenia przechowywania danych,
- wniesienia sprzeciwu,
- przeniesienia danych,
- wniesienia skargi do organu nadzoru.
Szczegółowe zasady dotyczące zbierania i przetwarzana danych osobowych Użytkowników Portalu, w tym Zamawiających i Uczestników Konferencji, opisane są w Polityce Prywatności
-
VIII.1. Dane pozyskiwane w celu realizacji konferencji
-
-
- W zakresie danych, których podanie jest obowiązkowe w formularzu:
- podstawą przetwarzania będzie wykonanie umowy zawartej pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem i realizacja prawnie uzasadnionych celów administratora, a więc realizacja celów statutowych Stowarzyszenia, tj. promowanie profesjonalizmu w zarządzaniu projektami w biznesie, organizacjach i ośrodkach akademickich oraz wspieranie, przyjmowania i rozpowszechniania w Polsce najlepszych praktyk zarządzania projektami, oraz pobudzanie świadomości społeczeństwa w tej dziedzinie,
- dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację wydarzenia i przetwarzane do zakończenia czynności związanych z rozliczeniem wydarzenia. Organizator może przekazać dane osobowe podwykonawcom Organizatora (np. dostawcy oprogramowania, firmy zajmujące się profesjonalnym drukiem identyfikatorów) na zlecenie PMI Poland Chapter w celach związanych z realizacją Wydarzenia. Dane osobowe Uczestnika zawarte w formularzu zgłoszenia udziału w Wydarzeniu zebrane przez Organizatora przetwarzane są w celu przeprowadzenia Wydarzenia zgodnie z postanowieniami Regulaminu, w tym stworzenia listy Uczestników.
- W zakresie danych, których podanie jest dobrowolne w formularzu:
- podstawą przetwarzania będzie wyrażona zgoda, dokonana poprzez podanie określonych danych w polach formularza,
- dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację wydarzenia oraz dostawcom oprogramowania na zlecenie PMI Poland Chapter i będą przetwarzane do zakończenia czynności związanych z realizacją wydarzenia, chyba że wcześniej zgoda zostanie cofnięta.
- Dane podawane na potrzeby wystawienia faktur:
- przetwarzane będą na podstawie wykonania umowy zawartej pomiędzy Organizatorem a Uczestnikiem, realizacją celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora i wypełnienia obowiązku ciążącego na administratorze, wynikających z roszczeń związanych z realizacją umowy i obowiązków księgowych i rozliczeniowych wynikających z obowiązujących przepisów prawnych,
- przechowywane będą przez czas wymagany przez obowiązujące przepisy, a udostępniane w zakresie niezbędnym, procesorom, jak np. księgowości oraz dostawcom oprogramowania na zlecenie PMI Poland Chapter.
- Dane rejestrowane i udostępniane w formie zdjęć i nagrań wideo:
- przetwarzane będą na podstawie realizacji prawnie uzasadnionych celów administratora oraz wykonania umowy, a więc realizacji celów statutowych Stowarzyszenia, tj. promowania profesjonalizmu w zarządzaniu projektami w biznesie, organizacjach i ośrodkach akademickich oraz wspierania, przyjmowania i rozpowszechniania w Polsce najlepszych praktyk zarządzania projektami, oraz pobudzania świadomości społeczeństwa w tej dziedzinie,
- dane będą udostępniane osobom zaangażowanym w organizację wydarzenia oraz zajmującym się profesjonalnym nagrywaniem, fotografowaniem i obróbką materiałów.
- W zakresie danych, których podanie jest obowiązkowe w formularzu:
-
VIII.2 Dane pozyskiwane w celach marketingowych i handlowych
-
-
- Dane, w których wyrażono zgodę na cele marketingowe lub handlowe:
- przetwarzane będą na podstawie wyrażonej zgody w formularzu,
- przechowywane będą do czasu cofnięcia zgody;
- przekazywane będą podmiotom wskazanym w składanych oświadczeniach.
- Dane, w których wyrażono zgodę na cele marketingowe lub handlowe:
-
IX Postanowienia końcowe
-
-
- Wszelkie spory będą rozstrzygane w przypadku Użytkowników będących konsumentami przez właściwy sąd powszechny, przy czym konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności może on:
- złożyć wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Inspekcji Handlowej,
- złożyć wniosek o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między konsumentem, a Usługodawcą do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej,
- skorzystać z pomocy powiatowego lub miejskiego rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów.
- Przepisy niniejszego Regulaminu stanowią integralną część zgłoszenia uczestnictwa w konferencji i obowiązują wszystkich uczestników.
- Organizator ma prawo do zmiany miejsca i terminu konferencji, o czym Uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailowo.
- Organizator ma prawo do zmian w niniejszym Regulaminie, o których Uczestnicy zostaną powiadomieni e-mailowo.
- Wszelkie spory będą rozstrzygane w przypadku Użytkowników będących konsumentami przez właściwy sąd powszechny, przy czym konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, w szczególności może on:
-